Boxers or briefs? ‘Twilight’ star Robert Pattinson answers

July 25, 2008 | 12:35 a.m.

“Twilight” star Robert Pattinson reacts to the fans at Comic-Con.

Be sure to check back for our exclusive one-on-one Q&A with him, which will be up shortly.

–Denise Martin

More in: Uncategorized, Robert Pattinson, Twilight

Comments


33 Responses to Boxers or briefs? ‘Twilight’ star Robert Pattinson answers

  1. Jen says:

    He's gorgeous and mega talented but someone cut his hair.

  2. blearyeyedmesgirl says:

    So adorable…

  3. Roxie says:

    I don't mind the long hair, but is clearly and decidedly unwashed!

  4. Dee says:

    I just love Rob. He's such a doll. I can't wait until December! I'm losing my mind!

  5. tess says:

    aww he is so cute. :] but i agree – his hair is always so messed up, he plays with it, and then it just gets more messed up hhaaha. his hair as edward is okay, though. :]]]]

  6. warriorgirl456 says:

    Man….he is gonna be a great Edward, but I agree, do SOMTHING with the hair. In the movie shots it seems fine, but here? WOAH!

  7. Katrina says:

    hes so cute, adorable, hot!!! i love rob :)

  8. SpunkDrunkLove says:

    love. it. He is so adorable in interviews. He has no idea what he is doing :] so cute!
    and I so had him pegged at a briefs kinda guy! i am so good!!! haha

  9. Chela85 says:

    I love him. I just LOVE him.

  10. margret says:

    you guys….he was so high…..

  11. Kylie says:

    He is beautiful, what a talent.

  12. jordyn says:

    omg! omg! i love robert pattison. hes beautiful and such a great actor…but he doesn't seem to talk much….hmm still adorable(:

  13. Marsha says:

    His hair is has a life of it's own. He's always done that…get's nervous, plays with his hair too much…and it gets messier and and more hilarious. I hope he never changes that. It's endearing. LOL at the "gates of Hell" comment.

  14. Anne-Marie says:

    Rob is such a freak! :D But I like it.

  15. JenBarn76 says:

    He is not High, he acts like that when he is nervous. Just watch some other interviews.

  16. sou says:

    I utterly love rob, but yes i agree the hair is a bit of a problem sometimes. lol I feel like he does it on purpose!! Like he knows he's amazingly hot so he just messes up his hair to throw the universe back into balance. lol :)

  17. ali says:

    LA Times – why dont you take Rob in hand and do a fashion shoot with him and get your hands on his hair.

  18. alison says:

    He is actually a shy guy and isnt relaxed getting so much attention. There's an audio interview with him talking to journalists at the event and he's much more relaxed.

  19. Emily says:

    Rob Pattinson is a wonderful actor. Check you tube for clips of him in The Haunted Airman and How To Be. You'll be surprised and very impressed.
    Dont miss him in Little Ashes which comes out in the US in November. He plays Salvador Dali. It focuses on Dali's homosexual love affair with Federico Garcia Lorca.

  20. kerry says:

    I love his personality! And his hair is awesome! :D

  21. Maylia says:

    I thought he was saying he didn't know anyone who wore briefs anymore. Does anybody even wear briefs anymore? So I thought that meant he was a boxer guy. I guess I could have heard him wrong. LOL!
    I agree on the hair though. Its trying to overtake him. He has perfect hair until he goes playing in it. LOL! They it seems to react to his touch. Lucky hair, constantly receiving attention from Rob. *fangirl swoon*

  22. Lissete says:

    I'm always laughing because his hair is always morphing into weird shapes! Hahah. It's very entertaining. Oh, jk. He's just so adorable! I love Robert and his awkwardness. =]

  23. jaja says:

    you guys are pretty obsessive. he's cute and all but way too overrated.

  24. yup says:

    He was definitely high. Love it!

  25. julia says:

    omg i love love love rob so much =]]
    so funny.
    he deff should NEVER do anything to that amazing hairrr.
    -sighhh-

  26. olivia says:

    lol his hair gets sooooooo messed up and then he keeps playing with it
    but that just makes him cuter of course [:

  27. hunter says:

    omg!!!!!! he is so hot!!!!!!! i agree, his hair is messed up but i dont guess he can help it. but let's face it, if he changed it the media would come up with some weird excuse to why he did it. isn't that how they always do?? so is he a boxers or breifs guy cuz he didn't really give a straight foward answer

  28. england says:

    i heart rob

  29. faintfiend says:

    The studio is forbidding him to cut his hair, which is the reason for it's current unruliness. Just thought I'd share that with everyone. It's not a personal choice in the matter. I think that was in one of the more recent Entertainment Weekly's.

  30. SC says:

    Doesn't he just want to make you put your hands through his hair? LOL….he's really adorable.

  31. danyel says:

    OMG!!!! i object! robert pattinson should NOT cut -or style- his hair differently.it's perfect just the way it is. i got your back robert.
    love you!

  32. Kaitlyn says:

    To one of the earlier comments saying, 'Doesn't it just make you want to put your hands through his hair?'
    Ew, hell no. That would be disgusting.
    But take be mistaken, I love Rob just as well, but the thought of him rarely washing it makes me want to gag.
    & I love his new haircut, very short and different for him.

  33. madie<3 says:

    omg he just loves his hair.. u see him playin with it all the time!!
    I AM MAJORLY IN LOVE WITH EDWARD CULLEN <3

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title="" rel=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <pre> <q cite=""> <strike> <strong>

Close
E-mail It
Powered by ShareThis